sunnuntai 19. helmikuuta 2012

blogin nimi hämää

Eli vaikka mun blogin nimi on 'i was born to rock' ja tykkään Duudsoneista ja Reckless Lovesta niin en oo mikään 100% rokkari :-D löytyy musta se tyttömäisempikin puoli,sillä rakastan pinkkiä,kenkiä ja kaikkea sun muuta tyttöjen hömpötyksiä (:

Tuossa kuvassa on vaa jtn pinkkiä mitä huoneestani nappasin pikaisesti kuvaan :-D

Kengät - nuo kengät löysin ku olin kaupungilla viimekesänä ettimässä kenkiä serkun häihin ja en löytäny mitään pinkkimustia kenkiä ja sellasia joita vois käyttää muuallakin kun juhlissa... Luovuin jo toivosta ja kävelin anttilan läpi nii nuo kengät pisti mulla silmään. Ne oli sopivan kokoset,pinkkimustat,pystyy käyttään muuallakin  kun juhlissa,ihanan tuntoset jalassa ja ne oli alessa ja makso alle 10e ! Rakastan noita kenkiä (:

Huivi- en tiiä mistä ostettu & en tiiä hintaa,mut tuota on tullu käytettyä tooooooooooooooodella paljon ! 

Puhelin-mun rakas puhelin! nokia X3-02. Oon tykänny tosi paljon.... Tuo on ollu mulla jo aika kauan ja sillon oli paljon kalliimpi ku ostin,mut aika vasta oli alennuksessa ja tuommosen sai alle 100e. Jos joku harkittee tuommosen ostoa nii ite ainakin suosittelen (:

Hajuvesi-  tuo on se yves rocherin viime kesän kirsikan tuoksunen uutuus (: makso alle 10e. Tuota on itellä ainakin tullu käytettyä! Aivan ihanan tuoksunen :-)

1 kommentti: