sunnuntai 26. helmikuuta 2012

sydämmeni on,villi levoton

Otsikko tulee robinin räjäytät mun pään-biisistä :D Mut joo tännään ollu jossai ulkotapahtumassa melkeen koko päivän..... Sit serkku ollu meillä ja sit käväsin viel pipsalla tos äsken (: siinä se mun päivä menikin :D argh.. huomenna taas maanantai -.- mut joo ei oikee ajatus kulje nii ei tää kirjottaminenkaa oikee suju :'D mut joo ennen olin silleeen 'joo joku robin' mut tajusin tossa joku aika sitten et sen musa on iha hyvää,mut ite robin on ihmisenä aivan ihana ! <3   Sillä on ihana luonne ja se on tosi sulonen (': & jee Robin ja Duudsonit livenä 3.3. powerparkis ! 

Tuossa nuo mun rakkaat <3
oiku tuo Robinki on sulonen (': <3

3 kommenttia:

  1. vittu tuo meni tollee vammasesti enkä saa sitä pois :c

    VastaaPoista
  2. robin on kyllä suloinen :) ja sulla on kiva blogi!

    ♥: jenni, www.once-real.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Robin on sikasöpö<3

    P.S. mun blogi:) www.timetolivein.blogspot.com

    VastaaPoista